Pages

Friday, June 19, 2009

Apple iPhone 3G S



Apple iPhone 3G S, menampilkan peningkat kelajuan dan performance—up kepada dua kali lebih cepat daripada iPhone 3G, dengan 3 megapiksel kamera berkualiti tinggi dan autofokus, ianya mudah digunakan untuk rakaman video dan kawalan suara bebas tangan. iPhone 3G S menggunakan iPhone OS yang terbaru versi 3.0, dengan lebih 100 ciri-ciri baru seperti Cut, Copy dan Paste, MMS, Spotlight Search, papan kekunci landskap dan satu ciri Find My iPhone yang berkerja bersama dengan MobileMe bagi membantu anda mengesan satu kehilangan iPhone.





Kelajuan upload sepantas 7.2 Mbps HSDPA, dan kapasiti penyimpanan akan dilanjutkan kepada 32GB. Pengguna-pengguna boleh mengharapkan sebuah kompas terbina didalam, sokongan Nike+, dan 5 jam bagi masa bercakap 3G dan 9 jam bagi internet WiFi. Terdapat satu antara muka kawalan suara yang membenarkan arahan suara untuk difahami oleh iPhone 3G S Apple adalah serta menjaja satu oleofobik (cap jari tahan salutan).

Apple iPhone 3G S akan dikeluarkan di AS pada 19 Jun untuk $199 (AS) untuk model 16GB dan hanya $299 (AS) untuk model 32GB.

No comments:

Post a Comment